Secret garden Embossing resist

Stampin up!: cardstock: whisper white, wisteria wonder, soft suede; inkt:versamark, wisteria wonder; stempels, old olive: secret garden, topsy turvy; accessoires: elegant butterfly punch, bitty butterfly punch, white embossing powder, water brush, clear block

Snijd een cardfront uit whisper white. Stempel de bloemen met versamark her en der verdeeld over de kaart, ik heb de rechterbovenhoek vrijgelaten. Emboss de bloemen met wit embossing poeder. Vul 'lege gaten' op met de blaadjes uit dezelfde set. Omdat de complete tak blaadjes net te groot was, heb ik alleen de bovenste drie blaadjes en een klein stukje tak geïnkt met versamark en mijn cardfront hiermee opgevuld. Het geeft niet als je een stukje over elkaar heen stempelt, dat komt helemaal goed. Emboss ook de blaadjes met wit embossing poeder.
Je hebt nu een heel subtiele kaart, maar daar gaan we wat kleur in brengen. 
Ik houd mijn inkpad graag schoon, dus ik druk de wisteria wonder en old olive op mijn clearblock, maar je kan je inkpad ook even samendrukken, zodat er een beetje inkt op de deksel komt. Neem je waterbrush en 'pak' gewoon wat van de inkt op en vul de bloemen een beetje op met wisteria wonder, het geeft niet dat je buiten de lijntjes gaat, dat geeft de kaart net zijn charme. Je kan nog wat schaduw aanbrengen door nog een beetje erover te gaan. De blaadjes kan je niet inkleuren, maar door erover heen te schilderen met old olive krijg je toch het idee dat ze groen zijn. 
Waar je geëmbost hebt, krijgt de inkt geen houvast en blijven de lijnen mooi wit. Snijd je cardfront bij tot je een mooie compositie hebt, mat deze met een mooi smal strookje op wisteria wonder en plak deze vervolgens op de soft suede cardbase.
Voor dat beetje extra heb ik nog 2 elegant butterflies en 1 bitty butterfly geponst en over de bloemen verdeeld. Stempel het woord celebrate uit de set topsy turvy met wisteria wonder in de rechter bovenhoek